Dallimet në zhvillimin njohës për fëmijët që mund të dëgjojnë dhe ata që janë të shurdhër fillojnë në fillim të jetës, sipas hulumtimit nga Kolegji i Mjekësisë në Universitetin Shtetëror të Ohajos.
Për një farë kohe, hulumtuesit kanë analizuar ndryshimet në aftësitë njohëse për fëmijët parashkollorë që mund të dëgjojnë dhe ata që kanë dëmtime dëgjimi. Studimi i ri përpiqet të identifikojë kohën kur këto ndryshime ndodhin së pari. Dhe, sipas vëzhgimeve, fillojnë që në foshnjëri.
Studimi është i pari i llojit të tij dhe krahason aftësitë e përpunimit vizual te foshnjat që janë të shurdhër dhe ata që mund të dëgjojnë. Gjetjet sugjerojnë se zgjat më shumë për foshnjat me probleme dëgjimi për t’u njohur me objektet e reja që ata shohin.
Pasi një fëmijë të marrë plotësisht një objekt vizual, ata tentojnë të humbin interesin dhe të shohin larg. Për të testuar aftësitë e tyre të përpunimit vizual, kërkuesit treguan një objekt të gjallë në një ekran për foshnjat që janë të shurdhër dhe që dëgjojnë. Foshnjat me probleme dëgjimi shikonin 30 sekonda më shumë se foshnjat e tjera.
“Për shkak se ata përdorin shikimin për të përpunuar botën rreth tyre, ata mund t’i kushtojnë më shumë vëmendje objekteve vizuale”, shpjegon bashkautori i studimit Derek Houston. “Ata mund të përpunojnë më shumë informacionin për çdo objekt”.
Hulumtimet e ardhshme duhet të bëhen për të shqyrtuar pse ekzistojnë këto dallime, kështu që ne mund t’u mësojmë foshnjave një mënyrë që përshtatet me nevojat e tyre.
Lexo edhe: Testi i degjimit ndihmon te kuptoni autizmin qe ne lindje
Sorry, there are no polls available at the moment.
Për të lënë një koment ju duhet të jeni regjistruar Identifikohu