Truri i fëmijëve zhvillohet shumë më shpejt se ç’ mendojmë ne

Truri i femijeve zhvillohet shume me shpejt nga ç’mund te mendojme. Ata i kuptojne shume mire fjalet qe u thoni, prandaj perpiquni t’i zgjidhni ato me kujdes.




0 0

Përpunimi i gjuhës që lejon një korrespodencë të përsosur midis fjalës dhe objektit fillon shumë më herët sesa mendohej më parë. Ky është rezultati i një studimi të bërë nga Universiteti Princeton.

Mësimi pamor dhe gjuha

Një peshk i kuq është një lloj peshku shumë specifik, një peshk çfarëdo. Sipas studimit anglez, fëmijët tashmë e njohin këtë në moshën tre vjeçare. Kjo do të thotë që mësimi vizual, gjuha dhe të kuptuarit e botës shkojnë paralelisht me një moshë shumë të hershme. Adele Goldber, një nga autoret e hulumtimit, shpjegon se “Fëmijët marrin parasysh kuptimin e objekteve që shohin kur mësojnë fjalë të reja”.

Taktika që ndiqet nga fëmijët për të përputhur fjalët dhe objektet është riemëruar nga ekipi hulumtues “efekt puffer”. Kur fëmijët shohin, për shembull, një peshk puffer, ose një lule jo të zakonshme, dhe mësojnë një fjalë të re që tregon këto objekte, ata kuptojnë se termat i referohen atij lloji specifik të objektit dhe jo kategorisë më të gjerë që i përfshin ato, ose ” peshk ”ose“ lule”. Prandaj është shumë e rëndësishme mënyra si i drejtohemi fëmijëve lidhur me objekte të caktuara.

Testet e kërkimit

Studiuesit kryen teste me disa fëmijë për t’i mësuar atyre katër fjalë të reja: fep, zak, lat dhe galt (fjalë të pakuptimta). Dy nga këto u përdorën për të kujtuar objekte të zakonshme dhe dy për objekte të pazakonta. Objektet u referoheshin kategorive të njohura për fëmijët: peshq, zogj, qen dhe lule. Në secilin provë fëmija pa në krye të ekranit të një tableti një ose tre shembuj të secilit objekt, të identifikuar me termin: “ky është një fep” ose “këto janë tre fepe”. Më vonë nën këto imazhe u shfaqën njëmbëdhjetë të tjetra: dy që korrespondonin me shembullin, dy që i përkisnin të njëjtës kategori dhe tetë që nuk kishin asnjë lidhje me shembullin. Studiuesi u kërkoi fëmijëve të identifikojë shembullin midis imazheve të reja: “A mund të gjesh fep?” Për shembull, imazhi udhëzues mund të ishte një qen leshator dhe në këtë mënyrë studiuesit donin të shihnin nëse për fëmijën fjala identifikonte vetëm qenin leshator ose lidhej përgjithësisht me të gjithë qentë. U pa që ata identifikuan drejtpërdrejt qenin leshator.

Fëmijët mësojnë si të rriturit

Fëmijët dhe të rriturit mësojnë në të njëjtën mënyrë. Testet u kryen edhe për disa studentë të kolegjit: fëmijët dhe të rriturit hartuan fjalë të reja në mënyrë të barabartë.

Lexo edhe: Terapia e re që zhvillon trurin e fëmijëve prematurë






Për të lënë një koment ju duhet të jeni regjistruar Identifikohu



Materiale te ngjashme

Sa është madhësia normale e...

Adoleshenca është koha e rritjes së shpejtë dhe ndryshimeve të tjera të nxitura nga fillimi i pubertetit. Mund të jetë një kohë e pasigurisë së madhe, pasi disa adoleshentë në...

Këshilla për trajnimin e tualetit...

Presioni për të mësuar fëmijën të shkojë në tualet mund të jetë intensiv. Çerdhja ose kopshti i fëmijës suaj ka caktuar një afat. Ju dëshironi të vazhdoni me të tjerët...

Rëndësia e vizatimeve të fëmijëve...

"Interpretimi i vizatimit të fëmijëve - zbulo fëmijën tënd" është një nga librat e psikologes Lorela Garuli e cila ka vënë këtë libër udhëzues në dispozicion të prindërve, mësuesve, edukatorëve...

Shkëputja dhe rikthimi i fëmijës...

Periudha e vjeshtës është koha kur shumë nëna vendosin të çojnë për herë të parë vogëlushët e tyre në çerdhe, gjë që shoqërohet me ankthin e ndarjes, pasiguritë nëse kanë...

Ne kemi reklame ju lutem caktivizoni adblock ne menyre qe te navigoni lehtesisht.
Faleminderit!

A keni një llogari? Identifikohu


Regjistrohu


X

Ndrysho fjalkalimin


X