X

Kryesore

A sigurojnë vitaminë D rrezet e diellit përmes xhamit të dritares, makinës?

Drita e diellit në vetvete nuk ju siguron vitaminën D. Përkundrazi, trupi juaj prodhon vitaminë D kur lëkura është e ekspozuar ndaj rrezeve ultravjollcë të diellit, të cilat shkaktojnë sintezën e vitaminës D. Mëlçia dhe veshkat konvertojnë këtë formë biologjikisht inerte të vitaminës D në forma biologjikisht aktive që trupi mund t’i përdorë për të promovuar absorbimin e kalciumit dhe shëndetin e kockave.

Por rrezet e diellit përbëhen nga të dy lloje:

  • ultravjollcë A, ose UVA, të cilat depërtojnë thellë brenda shtresave të lëkurës dhe mund të shkaktojnë plakjen e parakohshme;
  • ultravjollcë B, ose UVB, të cilat shkaktojnë skuqjen e djegien nga dielli. Janë rrezet UVB që shkaktojnë sintezën e vitaminës D.

Shumë njerëz mund të prodhojnë sasinë e nevojshme të vitaminës D përmes ekspozimit të drejtpërdrejtë ndaj dritës së diellit gjatë muajve të verës. Edhe 10 minuta ekspozim në diell në ditë është mjaftueshëm. Por për shumë njerëz, veçanërisht ata që jetojnë në klimat veriore, prodhimi i vitaminës D bëhet i papërshtatshëm gjatë muajve të dimrit.

Dhe nuk mund të merrni ekspozim adekuat të UVB të ulur brenda ose në një makinë. Pothuajse të gjitha blloqet e qelqit komercial dhe të automobilave bllokojnë rrezet UVB. Si rezultat, ju nuk do të jeni në gjendje të rrisni nivelet e vitaminës D duke u ulur para një dritareje që ekspozuar në diell, edhe pse shumë nga rrezatimet UVA do të depërtojnë në xham dhe mund të jenë të dëmshme.

“Nuk ka rëndësi nëse është e dimër apo verë, nuk do të prodhosh aspak vitaminë D nëse qëndroni ulur para një dritareje”, tha Dr. Michael Holick, profesor i mjekësisë, fiziologjisë dhe biofizikës në Shkollën e Mjekësisë të Bostonit.

Personat e shqetësuar për nivelet e ulëta të vitaminës D mund të marrin më shumë vitaminë përmes ushqimeve. Burimi më i mirë dietetik për vitaminën D është vaji i mëlçisë së peshkut cod. Burime të tjera përfshijnë peshk salmon dhe, në një masë më të vogël qumështi, lëngu i portokallit dhe kosi, si dhe sardelet të konservuara në vaj, e verdha e vezës dhe drithërat. Supelementet janë gjithashtu një opsion i mirë.

Lexo edhe: A e demton dielli femijen nen xhamin e dritares?

Comments

comments

Loading...
Me shume ne: Nje guide e pergjithshme
kujdestarja
Kujdestarja për fëmijën: Vendosja e rregullave bazë

Vendosja e linjave të qarta të komunikimit që në fillim, ndihmon që marrëdhënia juaj me kujdestaren e fëmijës të shkojë...

Close