X

Kryesore

Qumështi i tërshërës, si mund ta përdorim?

Jo shumë kohë më parë, i vetmi lloj qumështi që mund të përdorej në kafe ishte qumështi i lopës. Më pas tregu u pushtua nga qumështi i bajameve dhe i sojës. Ndërsa një version i fundit është ai i qumështit të tërshërës, që mesa duket është më i ngjashmi me qumështin e lopës.

Po a është i shëndetshëm qumështi i tërshërës?

Në formën e tij më të pastër, qumështi i tërshërës përbëhet nga përzierja e tërshërës me ujin zakonisht në raport 1 filxhan tërshërë dhe 3/4 filxhan ujë. Disa marka të caktuara shtojnë edhe minerale e vitamina në këtë përzierje. Gjithashtu nuk është i pazakontë shtimi i sheqerit, kripës apo konservantëve në listën e përbërësve.

Përfitimet shëndetësore të qumështit të tërshërës

1 filxhan qumësht tërshëre ka 120 kalori , gjithsej 5 gramë yndyrë, 16 gramë karbohidrate, 2 gramë fibra, 7 gramë sheqer (nga tërshëra, pa shtuar), dhe 3 gramë proteina.

Me 3 gramë proteina, qumështi i tërshërës është më i lartë në proteina sesa prodhimet alternative të tjera, të tilla si qumështi i bajames, qumështi i kokosit dhe qumështi i orizit, të cilat në thelb nuk përmbajnë proteina.

Gjithashtu është një nga llojet e qumështit që ka përmbajtjen më të lartë të fibrave të shëndetshme. Megjithëse 2 gramë fibra nuk mund të duken shumë, sasia e rekomanduar ditore e fibrave për gratë e rritura është 25 gramë. “Fibra është e rëndësishme sepse ofron përfitime shëndetësore, si rregullimi i glukozës në gjak, lidhja e kolesterolit, lëvizjet e shëndetshme të zorrëve dhe siguron ndjenjën e ngopjes”, thonë ekspertët .

Përfitime të tjera: Qumështi i tërshërës siguron rreth një të tretën e konsumit të rekomanduar të përditshëm beta glukani; këto janë sheqerna që mund të ndihmojnë në mbajtjen e niveleve të kolesterolit nën kontroll. Ju gjithashtu do të merrni rreth 25% të konsumit të përditshëm të rekomanduar të kalciumit për një filxhan dhe rreth 20% të konsumit të rekomanduar të vitaminës D nëse zgjedhni një markë të fortifikuar.

Çfarë duhet të dini për qumështin e tërshërës

Qumështi i tërshërës ka tendencë të jetë më i lartë në kalori sesa opsionet e tjera. Për shembull, qumështi i tërshërës përmban 120-130 kalori krahasuar me 40 të qumështit të bajameve, dhe 80 të qumështit të sojës.

Qumështi i tërshërës është gjithashtu një alternativë e mirë për njerëzit me alergji nga laktoza, arrët, dhe gluteni.

Të gjitha mënyrat që mund ta përdorni

Profili ushqyes i qumështit të tërshërës është arsyeja e mjaftueshme për ta shtuar atë në karrocën e blerjeve tuaja. Trashësia më e madhe se e qumështit të sojës e bën atë më të përshtatshëm për kafe. Ju gjithashtu mund ta përdorni atë në gatime në të gjitha recetat ku përdorni qumështin e lopës.

Lexo edhe: A eshte e shendetshme tershera? Ja vlerat ushqyese qe permban dhe perfitimet prej saj

Comments

comments

Loading...
Me shume ne: Nje guide e pergjithshme
nena dhe femija, lidhja nene femije, nevoje
Bebi ka nevojë për ty siç  ke ti për të, lidhja magjike nënë-fëmijë

Nuk do mund ta dëgjoni nga mjekë gjinekolog apo pediatër. Nuk do të mund ta mësoni në libra apo ta...

Close