Merrni maksimumin nga karriera juaj.
Shumë prej nesh i vendosin vetes qëllime për t’i arritur lidhur me karrierën dhe besojmë se ëndrrat tona do të bëhen realitet.
Qëllimet si promovimi, rritja e rrogës, apo edhe thjesht përmirësimi i përformancës janë të përbashkëta për shumë prej nesh.
Por, vensdoja e qëllimeve të paqarta, ngatërrimi i prioriteteve dhe objektivave, mund të na bëjnë të kuptojmë se nuk i realizojmë dot ato që dëshirojmë dhe të dështojmë në fund.
Gjëja më e rëndësishme është të krijohen pritshmëri dhe qëllime që janë realiste. Këtu janë gjashtë veprimet apo vendimet të mundshme të cilat janë afatgjata dhe të bazuara në vlera.
Rritja e rrjetit tuaj
Ju kurrë nuk e dini kur marrëdhëniet profesionale dhe lidhjet mund t’ju vijnë në dobi, kështu që zgjerimi i rrjetit tuaj është një nga gjërat më të dobishme që mund të bëni për të ndihmuar në avancimin e karrierës tuaj.
Gjeni / bëhuni një mentor
Gjetja e dikujt që ka qenë në një rrugë të ngjashme karriere si ju, mund të ndihmojë në nxitjen e karrierës tuaj. Mendoni për të gjitha gabimet që bëni çdo ditë dhe pastaj imagjinoni që dikush të mund t’ju mësojë se çfarë mësuan nga gabimet e tyre para se të bëni të njëjtat.
Një këshilltar mund të jetë gjithkush, nga një koleg pune tek dikush që e admironi në internet. Gjëja më e rëndësishme është të keni një model.
Pastaj, duhet të mendoni gjithashtu të bëheni vetë mentor. Kjo mund të jetë e vështirë nëse askush nuk ka arritur tek ju, sepse nuk doni të lidheni me dikë dhe t’i tregoni atyre qartë se çfarë duhet ose nuk duhet të bëjnë. Megjithatë, ka gjithmonë mënyra për të ndarë përvojat tuaja që mund të ndihmojnë në udhëzimin e të tjerëve. Nëse jeni menaxher, mendoni se si mund të ndani informacionin ose të lejoni stafin të vijë tek ju për këshilla.
Flisni
Nëse mendoni se jeni trajtuar në mënyrë të padrejtë dhe e kaloni situatën pa folur, atëherë ka shumë të ngjarë që të keni beteja të vështira për të arritur të gjitha qëllimet tuaja të karrierës. Dhe në qoftë se vazhdoni kështu, ju vetëm do të rrisni pakënaqësinë në vendin e punës dhe mbeteni të pakënaqur me karrierën tuaj.
Kjo nuk do të thotë që ju duhet të ankoheni dhe t’i tregoni të gjithëve kur diçka nuk po shkon. Nëse me të vërtetë mendoni se jeni trajtuar padrejtësisht, diskutoni vetëm me njerëzit përkatës dhe në një mënyrë profesionale. Edhe nëse nuk arrin rezultatin e dëshiruar nga të folurit, ata me gjasë do të vlerësojnë hapjen dhe ndershmërinë tuaj dhe do të kenë më shumë besim tek ju.
Përfaqësoni markën tuaj
Përfaqësimi i markës suaj, nëse kjo është kompania për të cilën punoni, biznesi juaj, ose marka juaj personale, është shumë i rëndësishëm. Gjithkush dhe kushdo që punon për një kompani është fytyra e saj, që do të thotë se ata kanë një pjesë të rëndësishme pushteti.
Nëse keni shkuar për darkë dhe keni përjetuar një shërbim me të vërtetë të dobët nga një kamerier, imazhi juaj i kësaj marke do të ishte prishur nga ajo përvojë. Nga ana tjetër, nëse do të kishit marrë shërbime të jashtëzakonshme ju do të rekomandonit restorantin dhe do ta konsideroni atë shumë.
Në thelb, ju duhet të keni mendjen se është privilegj të punoni aty ku punoni dhe të njihni mirë kompaninë tuaj, kështu që ju mund ta përfaqësoni atë me integritet.
Përmirësoni aftësitë tuaja
Meqenëse kërkesat e punës vazhdojnë të luhaten në ambientin e punës gjithnjë në ndryshim, të qenit i fleksibël, i përshtatshëm, kurrë nuk mund të nënvlerësohet. Ju gjithmonë duhet të kërkoni mënyra për t’u trajnuar e kualifikuar.
Ju gjithmonë dëshironi të jeni gati për të përmbushur kërkesat e reja, dhe aftësimi ju siguron fuqi më të madhe gjatë negociatave me punëdhënësit e tanishëm dhe të ardhshëm.
Gjetja e një ekuilibri
Me gjithë qëllimet dhe detyrat që i vëmë vetes për të përmbushur çdo ditë, jeta mund të bëhet plot tension. Marrja e një farë kohe pushimi dhe gjetja e një ekuilibri midis punës dhe pjesës tjetër është jetësore për t’u siguruar që s’jeni duke u rraskapitur.
Lexo edhe: Nena ime me dha shembullin me te mire te nje nene ne karriere
Për të lënë një koment ju duhet të jeni regjistruar Identifikohu