Një aftësi e kufizuar specifike e të mësuarit nuk i bën fëmijët më pak inteligjentë ose më pak të aftë. Me ndihmën e duhur fëmijët me probleme në të mësuar mund të kapërcejnë të gjitha vështirësitë e tyre.
Fëmijët me DSA (Disability Specific Learning-Çrregullim specifik I të mësuarit) janë njerëz inteligjentë dhe, nëse mbështeten siç duhet, janë absolutisht në gjendje të marrin pjesë aktivisht në jetën që bëhet në klasë, të qëndrojnë së bashku me shokët e tyre të klasës dhe të mësojnë. Për këtë ata mund të zgjedhin shkollën ku ndihen më mirë. Për fat të keq, shpesh nxënësit me një aftësi të kufizuar të të mësuarit mësimit janë të izoluar, të etiketuar si dembelë, të padisiplinuar dhe të vështirë dhe nuk ndihmohen në mënyrë adekuate.
Rezultati është se shkolla, në vend që të favorizojë rritjen dhe integrimin e këtyre fëmijëve, e bën jetën e tyre edhe më të komplikuar.
Një grup i çrregullimeve të ndryshme
Çrregullimet specifike të të mësuarit (DSA) janë çrregullime neuro-zhvillimore që ndikojnë në aftësinë për të lexuar, shkruar dhe llogaritur saktë dhe rrjedhshëm. Kjo është arsyeja pse ajo manifestohet me fillimin e shkollimit: fëmijët që vuajnë prej saj mund të bëjnë gabime në lexim, shkrim dhe llogaritje dhe kjo i shtyn mësuesit dhe prindërit të studiojnë më tej situatën.
Ka mjete ndihmëse
Shumë shpesh, fëmijët me aftësi të kufizuara specifike të të mësuarit lihen pas dore. Por në vend të kësaj, ata mund të ndihmohen shumë lehtë. Zhvillimi i potencialit të tyre mund të bëhet përmes krijimit dhe mbështetjes së stileve dhe mënyrave të reja të të mësuarit, më vizuale se sa shkrimet, dhe teknikave specifike për problemet në zhvillim.
Në të vërtetë, ka metoda të sakta që i ndihmojnë këta studentë të mësojnë aq shumë sa shokët e tyre të klasës. Në disa raste është gjithashtu e mundur të përdoren pajisjet elektronike ose teknologjike që lejojnë fëmijën të mësojë mësimin në shtëpi më parë dhe më pas ta diskutojë atë në klasë me mësuesin.
Sistemi shkollor nuk favorizon përfshirjen e këtyre fëmijëve
Në prani të një çrregullimi të veçantë të të mësuarit, është e domosdoshme të veprohet sa më shpejt të jetë e mundur dhe në çdo rast brenda vitit të dytë të shkollës fillore, me ndihmën e specialistëve të ndryshëm, terapistëve etj. Për fat të keq, sistemi ynë i shkollës shpesh nuk është në gjendje të ofrojë mësimdhënien kaq të specifikuar pasi mungojnë edhe specialistët dhe këta fëmijë shpesh lihen pas dore duke u lejuar që thjesht të japin shfaqje të ulëta akademike.
Lexo edhe: Femijet mesojne te flasin duke degjuar njeri-tjetrin
Për të lënë një koment ju duhet të jeni regjistruar Identifikohu