Fëmijët janë të vetëdijshëm se ata po mësojnë në mënyrë efektive përmes lojës        

0 0

Kur shohim që fëmijët të luajnë, ne shpesh habitemi nga intensiteti dhe angazhimi i tyre. Fëmijët përjetojnë kënaqësi kur luajnë dhe krijojnë një botë imagjinare. Grupi PALS (Studiuesit e mësimit përmes lojës në gjithë botën) ftuan  400 fëmijë pesë dhe shtatë vjeç (dhe nënat) në pesë vende (Argjentina, Danimarka, Hong Kong, Mbretëria e Bashkuar dhe Shtetet e Bashkuara) për të ndarë mendimet e tyre në lidhje me lojën dhe mësimin. Së pari, në një detyrë për ndarjen e letrave, fëmijëve iu kërkua të vendosnin letrat në dy grupe: aktivitete që përfshinin lojën dhe ato që nuk e përfshinin. Fëmijët i renditnin përsëri të njëjtat letra, këtë herë duke i ndarë në aktivitete që përfshinin mësimin dhe jo. Fëmijët u ftuan të mësonin një kukull nga një galaktikë tjetër se si të luante dhe si mund të mësonte diçka. Më në fund, u shtrua pyetja kryesore: “A mund të luash dhe të mësosh në të njëjtën kohë?”

Nënat në pesë vendet pranuan që loja dhe të mësuarit ndodhin njëkohësisht, si një litar që ndërthuret vazhdimisht. Po çfarë mendojnë fëmijët? A mendojnë ata se loja dhe të mësuarit janë të ndara apo po mendojnë tashmë, njësoj si të rriturit – përfshirë shkencëtarët që qëndrojnë pas këtij studimi – që loja dhe mësimi ecin krah për krah?

Përgjigjet e fëmijëve lanë të kuptohej shumë. Shumë fëmijë përjetuan lojën dhe mësimin si veprimtari të dallueshme. Ndonjëherë ata gjithashtu argumentonin se mësimi përcaktohej nga mësuesit e tyre, por që ata kontrollonin çfarë ndodhte gjatë lojës. Siç vërejti një vajzë pesë vjeçare nga Danimarka:

“Kur ke mësime, po mëson. Dhe kur ke pushim, atëherë nuk po mëson. … Kur je duke luajtur, atëherë vendos vetë se çfarë po bën, por kur mëson diçka, atëherë është mësuesi që vendos ”.

Ndërsa një djalë tjetër pesë vjeçar nga Hong Kongu u përgjigj, “Ne mund të luajmë vetëm pasi të mësojmë”, duke reflektuar theksin e kulturës së tij në marrjen e njohurive.

Sidoqoftë, fëmijët në të pesë vendet raportuan se bota e lojës dhe të mësuarit mbivendosen në mënyra të ndryshme. Shumë ishin të vetëdijshëm për mësimin që ndodh në lojë. Një djalë shtatë vjeçar nga Mbretëria e Bashkuar komentoi me mjeshtëri:

“Kur je duke luajtur, ti në të vërtetë po mëson në të njëjtën kohë, si quhen kafshët, çfarë bëjnë, ku jetojnë, çfarë hanë etj. Kur jeni duke luajtur, ju në të vërtetë mendoni se truri juaj është i fikur, por nuk është – ai është akoma i ndezur. ”

Mësoni si të luani

Fëmijët pranuan që disa lojëra kërkojnë që ata të kuptojnë një sërë rregullash. Përveç rregullave të të mësuarit, fëmijët theksuan që të luash kërkon përvetësimin e aftësive. Një djalë shtatë vjeçar nga Britania e Madhe komentoi: “Kur shkon në stërvitje në futboll, po mëson dhe luan në të njëjtën kohë.” Aktivitetet si kalimi i litarit ose përdorimi i një shufre kërkojnë angazhim të qëndrueshëm të fëmijëve ndërsa punojnë drejt zotërimit. Një vajzë shtatë vjeçare nga Argjentina na tha që “kur provoja të kaloja me një litar, nuk mund ta bëja këtë, kështu që më pas duhej të shihja nëse mund ta bëja këtë, dhe në të njëjtën kohë isha duke mësuar të kaloja me një litar “. Disa lojëra u lejojnë fëmijëve të mësojnë të vazhdojnë më tej ndërsa njëkohësisht mësojnë mënyra të reja për të lëvizur trupin e tyre.

Disa fëmijë jo vetëm që e kuptuan se duhet të mësojnë rregulla dhe aftësi për të luajtur, ata gjithashtu e pranuan që loja u ofroi mundësi për të mësuar gjëra të reja rreth botës.  Disa fëmijë njohën natyrën shoqërore të lojërave dhe të mësimit.

Zërat e fëmijëve tregojnë se ata vlerësojnë nevojën për të mësuar rregulla dhe aftësi të reja për të luajtur dhe se të luajturit lejon të mësosh për botën përreth tyre – kafshët, numrat, dhe madje edhe se si të realizosh llojin e të mësuarit që ata bëjnë në shkollë, si matematika.

Disa prindër dhe kujdestarë mund të shqetësohen nëse fëmijët po pësojnë rënie të rezultateve mësimore gjatë pandemisë. Ndoshta një rrugëdalje për këta prindër është t’u ofrojnë fëmijëve aktivitete lojërash që inkurajojnë të mësuarit gjithashtu. Pavarësisht nëse është duke bërë një bashkim figurash që forcon aftësitë e tyre hapësinore, ose një lojë me letra që i fton ata të llogarisin dhe të bëjnë mbledhje dhe zbritje, ka mënyra për t’u argëtuar dhe mësuar në të njëjtën kohë.

Lexo edhe: A duhet që prindërit t’i shoqërojnë fëmijët e tyre në ndeshje e lojra sportive?

 


Për të lënë një koment ju duhet të jeni regjistruar Identifikohu



Materiale te ngjashme

Videomesazh nga psikologia Pranvera Paplekaj...

Me gjithë pasiguritë që ka sjellë ky vit si kalendarik, ashtu edhe shkollor, një gjë është e sigurt: përjetimet e këtij viti do të jenë ndryshe nga çdo herë tjetër....

Edhe pse koha po ftohet...

Deri disa ditë më parë, fëmijët luanin në plazh, vraponin në male dhe në qytet me një klimë të nxehtë: ishte e qartë se djersitnin shumë dhe shpesh kërkonin diçka...

Ky vogëlush ka gjetur një...

Vogëlushët bëjnë gjërat më të dashura! Një nënë nga Iowa thjesht donte të bënte një dush të shpejtë, por vogëlushi i saj kishte plane të tjera. Tani, teksti që ajo...

Pyetjet që duhet t’ja bëni...

Përfshirja e fëmijëve në zgjidhjen e problemeve, pavarësisht moshës së tyre, i bën ata të ndihen të fuqishëm dhe sikur janë pjesë e zgjidhjes. Por siç theksojnë ekspertët, nëse bëni...

Ne kemi reklame ju lutem caktivizoni adblock ne menyre qe te navigoni lehtesisht.
Faleminderit!

A keni një llogari? Identifikohu


Regjistrohu


X

Ndrysho fjalkalimin


X