Një studim i ri i Universitetit Shtetëror Portland ka zbuluar se siguria për punonjësit mund të komprometohet kur trajtohet në mënyra që dobësojnë lidhjet e tij brenda një grupi pune.
Studimi, i botuar në Gazetën e Psikologjisë së Aplikuar, u krye nga Liu-Qin Yang, një profesore e asociuar e psikologjisë industriale-organizative anketoi pilotët e linjave ajrore dhe teknikët prodhues.
Pasiguria brenda një grupi
Yang shpjegoi se ndërsa sjellja e një shefi mund të forcojë ndjenjën e një punonjësi duke e bërë atë të ndihet se i përket një grupi pune dhe duke mbështetur statusin e tij brenda grupit. E kundërta e kësaj sjelljeje mund të ketë efekt të kundërt dhe të dobësojë ndjesinë e mirëqenies së punonjësit.
Studimi zbuloi gjithashtu se një trajtim i keq nga një shef mund të bëjë që punonjësit të bëhen më të vetë-përqendruar, duke bërë që ata të harrojnë herë pas here të respektojnë rregullat ose të anashkalojnë mundësitë për të promovuar një mjedis pune më të sigurt. Kjo ishte veçanërisht e vërtetë në mesin e punonjësve të cilët ishin më të pasigurt për gjendjen e tyre sociale brenda grupit.
“Kur njerëzit janë më pak të sigurt për statusin e tyre brenda një grupi, ata bëhen më të ndjeshëm,” tha autorja e studimit. “Ata do të kenë më shumë gjasa t’u përgjigjen negativisht sjelljeve të ngacmimit ose bullizmit të shefit të tyre.”
Më pak pasoja negative
Yang shtoi se siguria në vendin e punës është një çështje kritike, dhe aq më tepër në një mjedis ku mosrespektimi i një punonjësi me siguri mund të krijojë rrethana të tilla kur njerëzit e tjerë ka gjasa të lëndohen.
“Organizatat duhet të kuptojnë se sa e rëndësishme është të frenoni sjelljen e keqe të drejtuesve dhe të krijoni dinamikë pozitive në ekip, në mënyrë që të ketë më pak pasoja negative të sigurisë për punonjësit ose klientët”, tha ajo.
“Është me të vërtetë kritike të menaxhosh një sjellje të tillë udhëheqëse, të mbështesësh punonjësit e viktimizuar dhe të parandalosh probleme të tilla.”
Studimi rekomandon gjithashtu mënyra për të krijuar një hapësirë pozitive në vendin e punës duke zbatuar programe trainimi që mund të përmirësojnë aftësitë e drejtuesve në bashkëveprimin me punonjësit e tyre, dhe proceset transparente të vlerësimit të performancës në mënyrë që punonjësit të kenë më shumë siguri në lidhje me statusin e tyre shoqëror në vendin e punës.
Lexo edhe: Çfarë duhet të bëni kur përjetoni një sulm ankthi dhe paniku ndërsa jeni në punë
Për të lënë një koment ju duhet të jeni regjistruar Identifikohu